Riktigt trevlig dag

Nyss hemkommen från en riktigt trevlig heldag på stan med Carro. Det blev en lunch på Unico och en massa skvaller. Shit vad mycket som kan hända i en singeltjejs liv.. Skoj! Var riktigt längesen man själv var där. (Shit vad jag lät gammal nu..)! Sen bar det av till en massa affärer, eller så många blev det inte, men vi hann med att shoppa bra. Både på stan och uppe i Gränby Centrum.
På vägen hem från stan beslöt jag mig för att kila förbi farfar med årets första semlor.. Smarrigt värre! Shit vad smarrigt det är med semlor alltså.. I like! Sen lyckades jag tigga åt mig lite middag också, så nu sitter jag här och känner hur jag jäser.. (:
Nyss kommit hem och ska ta och sätta fart att plocka ihop i min lägenhet nu så att det blir lite roligare att komma hit igen på söndag. Men hur motiverad är jag då på en skala 1-10? Typ 1,5. Inget vidare att städa, men bara jag sätter fart så går det ju fort. Sen behöver jag bara slänga ihop lite saker jag bör ha med mig hem för att klara mig i någon dag. Får se om jag ska åka bil eller tåg ner på söndag då, ingen vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0