Såklart...

När jag vaknade i morse så hade jag såklart tokont i halsen igen! Jobbigt! Jag hatar verkligen att ha ont i halsen.. Hellre bryter jag nog ett ben.

Ringde iallafall och kollade lite lägenheter här i Mora idag, eller pappa gjorde. Han har ju lite mer kontakter än vad jag har. Han skulle sätta mamma i jobb också, så vi får väl se vart detta leder. Enligt artiklar i tidningen så finns det inga hyreslägenheter att få tag på på denna ort, men det vet ju alla att det är lögn! Ska kika lite på större lägenheter i Uppsala också. Man vet ju aldrig vart man hamnar.. (:

Har varit i Kråkberg idag och lekt med Hugo, Sara och Emma typ hela dagen.. Skoj! Vi spelade "När och Fjärran" spelet och jag vann!! (:

Ska krypa till kojs nu, annars blir man ju inte frisk! Fryser som en tok..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ DIG!!

2007-01-04 @ 22:46:17
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0