Saknar

Varje gång jag befinner mig ensam i min lägenhet så börjar jag längta, längta efter min familj. Jag är så otroligt familjekär. Jag har ju bara varit ifrån dem i några dagar. Men det är trots allt med dem jag har vuxit upp, bråkat med, kramats med, blivit ompysslad av, älskad av i hela mitt liv. Inte konstigt att man saknar dem när man inte får vara med dem...

26858-187

Min söta och goa lillebror som när det väl gäller, ställer upp.. I Love!

26858-186

My lovely parents... Miss you!

Jag vet att jag ibland kan bete mig som världens största idiot mot min familj, men trots det så älskar de mig ändå. Därför är de så underbara... Puss på Er!

Förlåt till Familjen,  men jag hade inte några bättre kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0