Sängdags

Klockan är nu 22:48 och jag är redo att krypa till sängs. Ska lägga mig och fortsätta kika på SATC. Det är nästan dagens höjpunkt. Attfå krypa ner i sängen och kika  på vad pinglorna i SATC har för sig..(: Love them!
Kikar på en dokumentär på Kanal 5 nu. Den handlar om kvinnor som ammar sina barn tills de är alldeles för gamla. Ett utav barnen är åtta år. Det känns som att det är något för gammalt. Eller??
En annan kvinna adopterar en dotter som hon försöker amma, men det verkar inte gå något vidare för henne..

Jaja, det var det.. Imorgon väntar en ny dag på kontoret.. Tro vad jag ska hitta på att göra då? Sen är det bara en dag till, sen åker jag hem för att träffa mamma och pappa innan de åker till Mexico, och som sagt, Jag är inte bitter.. (:

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0