Shit vad stolt jag är...

Jag är just nu så otroligt nöjd med mig själv.. Jag har varit riktigt duktig idag.
Först spenderade jag ju två timmar på gymmet (på spinningcykeln t o m.) och nu ikväll har jag först varit på spinning, riktigt bra pass för övrigt. Och sedan blev det en promenad med Caroline på ca 40-50 minuter. Så himla skönt.

Gissa vad!? Imorgon kl. 6.00 befinner jag och Carro oss på simhallen för att simma i en timme innan det bär iväg till skolan för min del. (:

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det bara att hoppa rätt ner i sängen. Skönhetssömn är viktigt.. (:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja Isabel, jag måste säga att du är riktigt dukitg, och bra att du drar med mej i de "duktiga träsket" oxå :) hämtar upp dej vid nordea imorn bitti kl 05.50 oooh... de låt tidigt puss o godnatt

2007-01-30 @ 22:22:53
Postat av: Isabel

Caroline: Ja, visst är vi duktiga, du och jag..(: Men nu får du allt se till att fixa kort på TOKA så vi kan träna lite gym o pump..(:

2007-02-01 @ 08:12:35
URL: http://isabeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0