Shopping

Igår var jag och Sebastian på shoppingrunda. Vi startade på IKEA där vi köpte några nya kuddar, for vidare upp till Öfre slotts för en fika, men det slutade med både lunch och fika där. Efter lite mat i magen blev det en runda på stan. Men jag hittade såklart inget, förutom två tunikor på Gina Tricot. Jag har inte provat dem än, men tror nog att de ska passa fint! Men det jag egentligen var ute efter var ett par nya jeans, särskillt eftersom mina svarta jeans gick sönder igår vid ena hällan när jag skulle sätta på mig dem. Typiskt!
Jag hittade såklart inga jeans jag tyckte om igår (ska det behöva vara så j*la svårt?) så jag får klara mig med de 21 par jag har. Men det är ju inga av dem som jag tycker om.

Jag har upptäckt en sak med typ hälften av alla mina jeans, dragkjedjan har en förmåga att åka ner hela tiden på dem. VARFÖR? Någon som har ett bra svar på detta? Snälla!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh jag vill se tunikorna :)

2007-01-12 @ 14:40:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Moa

Ger du mig din mail, så kan jag lättare föklara hur du gör för att få musik i din blogg :)

2007-01-12 @ 16:12:40
URL: http://gunke.blogg.se/moa
Postat av: Isabel

Maria: Det kommer bilder på dem senare. Har ingen sladd till min kamera mig just nu. Men jag ska försöka fixa det..

2007-01-12 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0