Sovmorgon

Idag fick jag en välförtjänad sovmorgon. Som jag har längtat.
Är lite småirriterad på min bror just nu. Sitter nämligen vid hans dator och han har inga tryckta bokstäver på sitt tangentbord. Men jag är förvånad över att det går så pass bra ändå. Skönt att man har lärt sig något genom att alltid sitta framför datorn och knappra. (:

Ikväll är det party. Först lite värmning här hemma och sedan blir det nog en sväng bort på parken. Eller så blir det som vilken kväll som helst, den spenderas på Stugan.. Återstår att se.. (:

Nej, ska ta och skjutsa upp lillebror till Gesunda nu, jag tvingade honom faktiskt. Man måste ju ta tillvara på en sån här vacker dag och vad känns bättre än att tillbringa dagen i en solig skidbacke?

En sväng på stan blir det också, måste nog inhandla något nytt till kvällen.

Hej så länge! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0