Ta tag i mitt liv

Nu har jag tagit det första steget i mitt nya liv.. (:
Imorse var jag på gymmet, såklart för tidigt, och körde lite styrka för att få bort värken i mina axlar. Skönt.
Sen, så fort spinningsalen var tom, blev det spinning i två timmar. Gick igenom alla gamla låtar jag har för att lyckas få ihop ett roligt pass tills på torsdag. Men jag kan tala om att jag är lite nervös faktiskt, är ju så pass längesen jag körde inför grupp. Men men, det ska nog lösa sig.



Jag hade hoppats på en fika med Caroline idag, men det blev inget av det. Trist. Men det kankse blir en promenad ikväll, om inte jag ska pallra mig iväg på spinning med Malin? Hennes pass är ganska roliga.. Annars har jag och Carro stora planer för morgondagen, vi tänkte pallra oss upp tidigt och vara på simhallen redan vid 5.45-6.00 tiden för att hinna simma en timme. Shit vilka ambitioner va!?(: Vi får väl se hur det går med dessa..



Ska snart åka iväg till Sara. Hon låter lite krasslig så hon kan nog behöva lite uppmuntran.. Och vem passar då bättre än ISABEL!! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0