Underbara klänningar

Åhh, vad jag vill gå på en riktigt fin fest just nu. Råkade slinka in på en sida där jag hittade en massa vackra skapelser. Såklart hänger sig datorn så jag vet inte vart jag har hittat dem, men jag ska försöka söka upp den.



Dessa två är lite så där lagon chica.. Perfekt vid ett sommarbröllop(:



Eftersom jag älskar svarta skapelser så hittade jag såklart några såna också..(: Särskillt den längst till höger gillar jag. Men kan mycket väl tänka mig de andra också. Men hur var det nu?! Hade jag redan ett x antal svarta klänningar som bara ligger tro?(: De går säkert lätt att göra sig av med dem för att skapa plats för dessa.. (:



Jag kände att jag fick lov att plocka med några klänningar som är lite mer anpassade för sommarfesten. Särskillt färgmässigt. Som ni kanske ser är den längst till höger samma klänning som den svarta längst till höger.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0