Underbart!

Så är jag hemma hos mamma och pappa igen. Skönt kan jag lova (:

I natt var jag hos Jenny och hjälpte henne att välja ut kläder tills imorgon då vi ska upp till Sälen över kvällen. Riktigt stor kväll för Jenny kan jag tala om, varför kan jag däremot inte avslöja! Ska bli skoj, även om jag har tagit på mig att köra, men ni vet, ibland måste man ställa upp för laget. Särskillt med tanke på att Jenny nästan alltid ställer upp på det jag vill göra (:
Det ska bli skoj att åka upp till Sälen, kan inte påminna mig om när jag var där senast. Roligt också att få träffa lite nya människor. (: Får se bara vilka mer det blir som kommer med.
Jag hoppas stark på Sara, bara hon kan få någon barnvakt åt världens goaste killa.. HUGO!!(:

Sara                            Hugo

Ska träffa dessa två vid 12 och äta lite lunch. Får se vart det blir någonstanns, men om jag känner oss rätt bra så känns det som att Kaffestugan ligger bra til (:

Fick även ett sms av min kära storasyster där hon undrade om jag kanske hade lust att träffa henne och söta lilla Noel någon dag, jag föreslog imorgon, då jag ändå inte har något bättre för mig innan mamma slutar. Jag hoppas och hoppas, det var ju så längesen jag fick se dem!

Jag har kommit på en jättebra idé som jag ska inviga mormor i idag. Jag skulle behöve en förklädesklänning, men detklarar jag nog inte av att sy själv, och inte hittar jag någon jag vill ha heller så då tänkte jag att söta lilla mormor kanske kan hjälpa mig med det!? Hoppas hon också tycker det!? (:

Nej, kanske ska ta och hoppa in i duschen nu så att jag är klar till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0