Vilken dag!

Idag har varit den värsta dagen i mitt liv, typ. Imorse när jag gick upp och startade min dator så upptäcker jag att den vägrar att starta, den har tydligen kraschat. Jobbigt värre, med tanke på att jag har en skriftlig redovisning om min praktik på den, och den ska vara inlämnad imorgon. Lycka till! Men efter att jag förklarat för min lärare att det inte går att få fram dokumentet så godkänner hon att jag skjuter på den. Tack!

Usch och fy för mat just nu...
Vet inte varför, men jag ingen som helst matlust.. Eller jag är sugen på mat, men kan inte få i mig den.. Helt j**la stört. Men men, det blir nog bättre framöver..
Idag har jag iallafall varit och ätit lunch med min söta vänner annika och caroline. Helmers som vanligt med dessa donnor, ingenting har ändrats sedan gymnasiet.. (:

Efter lunchen bar det av till Lindex för att jobba i ca 4 timmar. Gött med lite stålar..(: Stressade hem sen och bytte om, sen bar det iväg ut på promenad med carro. Det blev 1 timme och 20 minuter, riktigt skönt det där.. (: Efter promenaden kilade vi in på sams och solade i 20 minuter. Underbart med lite värme efter den iskalla promenaden. Så nu sitter jag här, något mör i hela kroppen, men underbart skönt ändå.. (: Imorgonbitti blir det lite spinning för min del. Ska köra igenom ett pass så jag är laddad inför mitt passtorsdag 17.30. Be there!

Väntar nu på att Seb ska dyka upp, blir nog en film till kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0