Vilken dag...

Denna dag började med att jag vaknade vid sju av att Seb skulle upp. Förstår inte att vissa människor orkar gå upp så tidigt..? Låg sen o läste Magdalena Graafs bok, hur läskig som helst ju. Fick lov att läsa ut den på två dagar bara för att den var så obehaglig att jag inte vågade lägga ifrån mig den. Men som tur var visste jag ju redan att det gått bra för henne senare i livet så det var skönt, hade nog varit lite värre om jag inte hade vetat om det. Gick sedan upp för att kika på några avsnitt av Sex and the city med mamsen, soft!
Upptäckte sedan att vi inte hade något varmvatten, så jag pallrade mig ner till Lindex och duschade varmt där. Blir less på denna hyresvärd. Vi har varken varmvatten eller kanaler på tv:n, är så otroligt irriterad, särskillt med tanke på att det är Ugly Betty ikväll!

Dags för middag.
Jenny, jag dyker nog upp till 20 o kikar på Ugly Betty med dig..
Hoppas att det är okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0