Frustrerad

Denna blogg har gått ifrån att vara en redogörelse av mitt liv, till att bli en klagomur.
Jag har kommit in i en sån bitter period av mitt liv. Det känns som att allt går åt skogen, varför?
Blir riktigt less alltså.
Och inte blev det direkt bättre av att jag fick lov att sen den där människan idag.
Tycker verkligen inte om att bo på denna lilla ort, eftersom man riskerar att stöta på personer man helst vill försköa glömma.

Myskväll med pinlorna ikväll. Riktigt skönt! Var ett tag sen nu.
Imorgon blir det Borlänge och Kupolen för hela slanten.
Vi på hörnet på kvällen. Smarrigt värre!

Nej, lika bra att försöka sova så att det kan bli en ny dag någon gång..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du mår bättre snart och att du får en riktigt rolig dag imorgon. Puss sötis

2007-07-26 @ 21:17:39
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0