Toktrist

Jag ogillar verkligen måndagar! Det finns ingenting positivt med dessa dagar! Varför kan man bara inte göra om i veckan och lägga in måndag som en extra ledig dag!?
Den är ju tristare än tristast!
Don´t like it at all!

Sitter och väntar på att Jenny ska sluta så vi kan bege oss ut på en stärkande promenad... Jag har faktiskt varit väldigt flitig idag och redan varit ute en sväng med Caroline, men det är ju lika bra att ta en extra tur..(:

Har som sagt köpt himla fina lackskor idag. Såna som jag letade efter i Italien, men som inte fanns. Tänk om jag hade vetat att de fanns på skohuset innan jag for, då hade jag inte behövt plåga Åsa med alla affärer..(: Men men, vi fick ju se en massa skoj!

Snart flyttar jag ju. Ska bli så skönt, men kommer verkligen sakna mina, Jenny och Carolines mysiga dagar.
Love you, girls!(:

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vill inte att du ska flytta!! Du kan väl stanna för våran skull gumman??! =)Hoppas att måndagskvällen slutade hyffsat bra iaf? rings sen. puss puss.. love you too!

2007-07-10 @ 08:19:50
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0