Vad är det som händer?

Jag förstår inte vad jag har åkt på för himla sjukdom.. Jag har varit sjuk i två veckor nu, och det verkar inte vilja bli något bättre. Hatar detta! Har ingen som helst ork och knappt någon röst. This shit sucks!
Nej, nu har jag klagat färdigt.

Helgen var trevlig, jag och Caroline beslöt oss för att gå ut på stugan, Jenny slöt upp efter ett tag. Allt var riktigt skoj i lördags, förutom att det var NÅGOT segt på stugan. Kan ju i och för sig bero på att det var Peace & Love i Borlänge.. Känns som att många kan ha åkt dit istället. Jaja, vi hade iallafall en underbar bakisdag hemma hos Carro. Bara låg i varsin soffa och slappade. Hur soft som helst. Sen for vi till Jenny och åt lite middag. En helt perfekt dag!(:

Nu är det jobb varenda dag.. IGEN! Ser fram emot ledigheten i augusti. Eller ledighet(!?), jag är snarare arbetslös och ska flytta härifrån då. Men innan det så hoppas jag på en charter med vännerna!

Idag blir det jobb hela dagen, efter det kanske lite grillning och vinJennys balkong. Får se hur det blir med vinet för min del, eftersom jag inte är helt kry men.. Grilla går ju alltid bra(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0