Bilder från gårdagen

För att ha skoj en helt vanlig onsdagskväll behövs det inte mycket.
Allt är redan så lågt det kan bli.

     

1.Jenny och Caroline
2.Jag och Caroline insåg att det inte var någon idé att försöka se söta och trevliga ut..(:
3.Jag och Caroline försöker träna på grimarser. Carro vann denna..(:



1.Såhär ser det ut när en kväll spenderas på Jennys balkong
2.Snälla söta Jenny
3.Jag och Carro försöker se trevliga ut




1.Jenny tyckte inte att vi var så roliga, så hon läste hellre det lokala reklambladet, Masen..
2.Jag och Caroline igen, någon som börjar ledsna ur?
3.Jag och Carro...



1.Carro och jag provar på höjden..
2.Sms-tumme eller vadå? Jenny in action..(:
3.Jag och Caroline


Shit vad skoj vi hade igår. Eller det var nog bara skoj för oss tre, eftersom vi känner varandra så väl och inte behöver kallprata så mycket. Ajdo kom förbi en sväng också... Skoj skoj!
Men han hade nog inte på långa vägar så skoj som vi hade...?

Kommentarer
Postat av: Caroline

jadu isabel, vi fick till de bra denna dära onsdagskvällen :D fler såna soon :) Puss på di

2007-06-15 @ 08:03:48
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0