Blixtar och dunder..

Idag känner jag mig grymt sliten...

För det första har jag sovit otroligt dåligt den senaste veckan. Jag tror inte att jag har lyckats somna före 1 någon kväll alls. Och alla som känner mig vet att jag behöver mycket sömn för att orka vara mitt glada, trevliga jag. Sen så har jag haft så mycket att tänka på. Allt från A till Ö. Sen så har jag ju jobbat heldag varje dag också. (Längtar till helgen då jag är ledig!)

Idag har varit en lång dag. Den började med att jag pallrade mig upp vid 6.30 för att gå ner på gymmet och ha ett spinningpass. Det var endast två pers där, trist, men jag förstår varför... Sen hem och stressa för att hinna i tid till jobbet. Jobbat hela dagen och mitt i lunchrusningen slog blixten ner och vi fick strömavbrott. Det var bara att tala om för alla kunderna att de fick gå hem så att vi skulle kunna låsa igen. Ingenting fungerade ju. Men som tur var fick vi tillbaka strömmen efter ca en timme. Och med strömmen kom alla kunderna..(:

Nyss ätit middag och är så trött, ska nog ut på en promenad med Jenny och sedan hem och sova... Försöka iallafall.(: Imorgon börjar jag 9.00 och får gå hem innan stängning - JIPPI!! Så imorgon är det möjligt att det kan hända något skoj på kvällen... Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0