Händelserik lördagkväll

Det blev såklart utgång för min del igår. Jag och Carro bestämde oss för att inte bara sitta hemma och uggla..(: Och vilken tur att vi gick ut. Ur alla perspektiv!

Det började med trevlig förfest hos Micke till en massa schlager och gitarrspelande, efter det bar det av  ner till stugan. Mycket trevligt där, tills vissa personer visade upp sitt "rätta jag" och spårade ur totalt! Men det var skönt att inse att det känsla vi hade inte var så himla fel..
Gick hem innan stängning, annars hade jag fått lite problem, då jag råkat lova lite för många personer att dansa sista dansen med dem...(: Låg sedan vaken fram till 06, då jag äntligen lyckades somna och fick sova i ca två timmar.. Sliten som få idag kan jag lova.
Pizzalunch med Carro och JockePronto. Men det var svårt att få i sig mat idag, vet inte riktigt varför?! Brukar ju inte bli så sliten, men men..

Myskväll på Jennys balkong med Carro och Jenny, Anna tittade också förbi en sväng..

Dags att sova, börjar redan 8 imorgon, personalmöte...


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack för en trevlig kväll igår..
vi hörs ses sen idag.. vi har nog båda lite att prata om :P Pussis

2007-06-18 @ 08:43:07
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0