Nu var det såhär igen..

Dåligt uppdaterat igen. Sorry(: Men det har varit så himla mycket den senaste tiden...
Dels var det ju avslutningsfesten i torsdags, som var väldigt skojig! Sen var det även examen på dagen i fredags och sedan blev det en massa shopping efter det, med mamma. Fika och firande på kvällen med familjen och Jenny! Sen var det tänkt att vi skulle gå ut, men jag var så otroligt trött så jag gick hem när de andra gick ut..(:
Lördagen blev hektisk. Först jobbade jag två timmar och sedan bar det av ut till Sold, för att vara med på dop. Lilla Noel döptes. Han är så otroligt söt. Tänkte lägga upp bilder senare under dagen, hoppas jag(:
Kvällen blev till en början lugn, då jag bestämt mig för att inte gå ut. Men kände efter ett  tag att det skulle vara lite trevligt med en svängom på stugan, och mycket riktigt, så blev det(: Kom hem vid 5 i morse efter att ha våldgästat en massa folk. Förlåt!(:

Idag har jag och Jenny legat i tingshusparken hela dagen. Så himla mysigt. Picnicat och bara snackat en massa skit(:

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för kommentaren :)
Va härligt med Rom, vem/vilka ska du dit med? :P *puss o kram*

2007-06-05 @ 16:07:36
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Mikaela

dåligt uppdaterat! och vi måste prata mer om studentfestkvälla!

2007-06-06 @ 12:34:40
URL: http://ingenstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0