Ojojoj

Nyss hemkommen fran en god middag med gott vin.
Det var bara en sak som inte var alltfor bra, metron slutade ga kl21. grejen var den att vi klev av den for att ata middag starx innan 21 sa vi fick GA hem. S: Jag som aldrig far skavsar av de skor jag har med mig, har saklart lyckats med det nu efter en promenad med kuperad terrang i ca 30 minuter i 30° varme... Men men, that's life..

Idag har vi halsat pa paven och akt buss tills svetten rann.. Ingen trevlig upplevelse. Det enda roliga med det var att jag och Asa var typ de enda pa bussen som var synbart svettiga, alla andra sag ruggigt frascha ut.. Skumt som bara den!
Langtar till morgondagen, da vi har planerat in shopping!!! Nagot jag langtat efter, jag insag namligen ikvall att jag knappt har nagra fler klader med mig... typ..(:
Sangdags nu.
Trott som bara den.

Langtar lite efter nagon..(:

Kommentarer
Postat av: Emmy

Roligt att höra hur ni har det där nere! Passa på att njuta! Love U!

2007-06-23 @ 16:52:41
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0