Så himla jobbigt..

Himla drygt att det ska vara så fint väder hela dagarna. Jag får ingen tid över till att sitta här och skriva längre.. För om jag jobbar, vill jag bara ut i solen så fort jag slutar, och är jag ledig så tillbringar jag ju i stort sett varje sekund utomhus..(:

Igår var det iallafall vinkväll hos Jenny. Det var till en början jag och Jenny, men sen tittade Åsa in och även Sara och Maria från Leksand dök upp. Skoj skoj! Blev en massa skitsnack och skrattande.. Härlig kväll helt enkelt...(:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var en riktigt härlig kväll.. Får vi göra om snart igen. Puss :)

2007-06-06 @ 21:41:23
Postat av: Mary

Hej! Tänkte jag skulle kika in på din blogg. :) Blev en kul kväll hos Jenny igår. Alltid roligt att prata massa strunt och skratta lite. Hoppas ni hade kul när ni gick vidare sen?! Tingeling // Mariah från Leksand...

2007-06-07 @ 00:15:19
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Emmy

Grattis till examen vännen! Det gjorde du bra!!!

2007-06-07 @ 14:11:29
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0