Studenten!

Shit vad jag är avundsjuk! Vill ta studenten IGEN!
Kan inte komma på att jag haft en bättre dag än min studentdag.. Åhh..

När jag vaknade i morse gick jag ut på balkongen för att kika när studenterna hade sin traditionella champagnefrukost i Tingshusparken.. Åh vad jag bara ville springa ner och vara med. Fast med mina vänner och årskamrater..(: Varför kan man bara ta studenten EN gång? Varför kan man inte spola tillbaka tiden ca 3 år så kan vi väl återuppleva det.
Jag får nog snarare se fram emot nästa år då, då söta lillebror tar studenten. Jag får ju iallafall uppleva den på väldigt nära håll då(:

Dags att gå till jobbet. Måste hinna in på ICA innan och köpa något smarrigt..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0