06.23

Imorgon 06.23 går tåget.
Jag ska nämligen åka ner till Uppsala och hälsa på farfar och kanske någon vän.
Ska bli så skönt att få komma ner till min lägenhet igen.
Var ju hela sex veckor sedan jag var där senast, men imorgon ska jag dit minsann.
Härligt!
Blir tyvärr bara där en natt, elller snarare 1,5 dygn..
Men jag ska nog minsann hinna hitta på en massa saker.

Tänkte nog inte ta med datorn ner..
Eller jag har inte riktigt bestämt mig än, för tänk om jag inte har någonting att göra imorgon kväll och inte har min dator.. Hur ska det gå då?

Nej, kanske ska ta och hoppa in i duschen nu och sedan krypa ner i min säng..
Det kan ju vara ett smart drag med tanke på att jag lär gå upp 5.10 imorgonbitti, usch och fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0