Dagen idag..

Idag har varit en bra dag i Isabels liv.
Först och främst så gick jag upp tidigt - strax efter 8. Klädde på mig mina träningskläder och pallrade mig ner till gymmet för att powerwalka lite, blev dock bara 30 minuter, men jag kompenserade det med att göra 100 situps. Skönt som bara den, men jag lär inte kunna skratta imorgon på grund av träningsvärk, tro mig. Så längesen var det som jag tränade min mage. Men nu är det bara att bita ihop, för jag har skaffat mig ett mål.
Sak samma, gick hem och gjorde en riktigt nyttig smoothie med hallon och blåbär.. *mums*.
Efter frukost var det dags för en snabbdusch - som för övrigt inte blev så himla snabb. Påklädning och sminkning, plus lite snabb fixning av håret, den var det dags för lite msn (: - mycket viktig del av min vardag..
Lunch och sedan jobb. Jobbade nämligen 12-18.15, men skulle egentligen ha varit ledig..
Men men, vem behöver inte lite extra klirr i kassan?! (:
Efter jobbet bar det av till ICA för att införskaffa lite lunch, dock fick det bli krögarpytt. Men det är ju också mat så jag klagar inte. Carro dök upp för en promenad så vi gick väl t i nästan en timme, så himla skönt. Känns som att det var alldeles för längesen jag fick lite frisk luft.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, kanske ska ta och göra mig en smarrig smoothie innan så sover jag riktigt gott.. Viktigt, dska nämligen till gymmet innan jobbet imorron. Dvs redan kl 7 ska jag gå upp.. \: men jag är ju inte den som klagar så.. Sen så ska jag och Carro ta upp våra promenader igen, det gäller ju att förena nytta med nöje (:

Nej, måste sprina ner  till ICA för att köpa bananer till smoothien.

Over and out..

Kommentarer
Postat av: caroline

Fin sidan blev gumman! =)

2007-03-13 @ 08:35:56
URL: http://pappasgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0