Duktig flicka

Idag har jag varit duktig.
Jag och mamma gick ut på en promenad, i cirka 1,5 - 2 timmar typ. Det var så underbart fint och skönt ute i det vackra vädret. Blev så otroligt lycklig.
Sen så har jag lagat middag till familjen och även en efterrätt.. ( : nog för att den inte blev så god, men ändå..
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och krypa till sängs kanske?! Lika bra när jag ändå är trött ju. Kan ju ligga och kika på tv i ett ex antal timmar istället.. ( :
Jobb imorgon igen, såklart, 9.45 - 18.15.

Mindre än veckan kvar tills Seb kommer hem nu.. ( :
Vi bestämde idag att jag ska åka ner och hämta honom på Västerås flygplats, han har ju ingen bil som väntar på honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0