En ledig tisdag!

Underbar dag. Solen skiner och jag är ledig.. Kan det bli så mycket bättre tro?
Idag ska jag leka med världens goaste unge - Hugo, och så blir det lunch med Caroline och Åsa.
Himla längesen jag träffade Åsa nu, men det har ju sina förklaringar, som jag accepterar fullt!

Igår var det jobb och träning. Men p g a det otroligt dåliga vädret så hade jag ju världens huvudvärk. Kunde knappt röra på huvudet för jag vär rädd att det skulle sprängas.. ): På kvällen träffade jag Nina en sväng. Vi hängde på ICA, for upp till McD och slökikade på tv. En riktigt soft kväll..

Nej, nu ska jag nog ta och sätta lite fart och åka iväg och hämta Hugo. Har ju dejt med Caroline kl. 13 och det gäller ju att vara i tid.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: caroline

jaa...bäst du lägger på ett kol nu gumman, så du hinner till våran dejt på helmers ;) see you soon. puss

2007-03-20 @ 10:19:54
URL: http://pappasgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0