Fredagkväll

Denna fredagkväll har spenderats i goda vänner sällskap med tacos hemma hos Jenny. Det var jag, Jenny, Carro och Anna. Himla trevligt var det, och eftersom det är fredag så var alla mycket trötta, så det blev en hel del skratt och flams..  I like!

Dagen har inte bestått av så mycket mer än jobb och sedan middagen hos Jenny. Trist att jobba så himla mycket egentligen, men vad ska man annars göra på dagarna när alla andra jobbar? Och pengar behövs ju verkligen, särskillt med tanke på alla mina vanor som inte är allt för billiga...

Nej, tro om det kanske är dags att krypa ner i sängen då, ska ju trots allt jobba imorgon också. Börjar 10 och slutar 14.15. Sen vad som händer efter det är inte klart. En sak som är säkert är iallafall att det inte blir någon utgång för min del... Jag har ju som sagt börjat mitt nya liv.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0