Himla skön dag

Denna dag har varit helt superduper skön..
Började med en liten sovmorgon, ända till 9.00 då jag pallrade mig upp för den obligatoriska morgonpromenaden på 35 minuter. Efter det blev det smarrig smoothie.
Segade sedan en massa framför datorn, sånt som jag inte hinner med på arbetsdagarna.
Vid 12 kom världens sötaste Hugo hit så vi gick på stan ett tag, innan vi träffade på Caroline och då bar det av till Helmers för lite lunch.
Blev en räksallad, som vanligt.. Åsa dök också upp efter ett tag.
Sedan blev det lite kik i affärer och jag inhandlade lite strumpor på Lindex, det är ju "Tag 3 betala för 2" på strumpavdelningen, så det blev hudfärgade nylonstrumpor (tråkigt värre) och två par over-knee, likadana som jag redan har, men vadå?
Jag, Hugo och Åsa gick sedan hem till mig och tog en fika, eller inte Hugo, då han sov. Sara kom också förbi en sväng och snackade lite...(:
Vid 17 bar det av hem till mormor för lite middag, sjömansbiff eller något sånt blev det.. Ganska gott, nyponsoppa till efterrätt.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga mig ner på lite bodypump ikväll, jag har nog inte varit på pump på säkert 2 år... Känns även lite sent att gå kl. 19.30, men det är ju bara 45 minuter kvar så..? Vi får se hur det blir. Enda fördelen med att jag går ner är att jag slipper sitta framför datorn resten av kvällen.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0