Låång dag

Dagen startade tidigt för mig idag. Gick upp redan strax före 7 för att gå ner till gymmet och köra lite styrka. Gissa om det var drygt. Var ett bra tag den jag var där senast, iallafall och körde styrka. Men det var himla skönt också, men nu är jag helt slut i hela kroppen..
Sitter och väntar på att Nina ska komma så ska vi ta oss ut på en liten promenix. Kan behövas som avslutning på dagen. Himla skönt det! Imorgon hade jag tänkt köra lite kondition innan jobbet. Ska försöka gå ner tidigt (börjar inte förrän vid 12) så har jag det gjort, har nämligen lite annat jag måste hinna med innan jag ska vara redo på Lindex. Denna vecka blir ganska lång, ska jobba alla sex dagar det är öppet, men vadå? Jag kan lika väl jobba nu när jag får, Seb är ju ändå inte hemma så jag kan ändå inte vara med honom och de flesta vännerna jobbar jumed så.. Lika bra att passa på, pengarna behövs ju kan jag lova (:

Nej, nu står Nina och väntar.
Dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0