Lördageftermiddag

Har jobbat idag. Riktigt skoj faktiskt. En massa goa och glada kunder var det. Sånt tycker jag om(:
Ikväll blir det lugnt för fröken Isabel, ska äta pizza med mamma och pappa och sedan ska jag följa med dem på bio och se Nina Frisk. Tydligen ska den vara ganska bra. Gillar ju Masjävlar som har samma regissör så det blir nog bra.
Ingen utgång ikväll alltså! Jag har nämligen lovat mig själv att det inte blir någon utgång för min del förrän det blir en ny månad (läs april). Så jag kommer inte svänga mina ludna på stugan förrän tidigast 7 april, så håll ögonen öppna.
Andledningen till detta är då att jag dels försöker ta tag i mitt liv och dels så är jag så otroligt less på allt skitsnack. Vad man än gör så gör man fel, i andras ögon. Varför kan inte alla bara sköta sitt så ska jag försöka att sköta mitt! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0