Ojojoj, värdelöst... Jag vet!

Shit vad värdelös jag har varit på att uppdatera här då.. Ledsen!
Den senaste veckan har, trots att jag inte jobbat något, gått väldigt fort.

I tisdags morse, kl 06.23, for jag ner till Uppsala för att slå död på två dagar. Jag lyckades fint med det.
Först överraskade jag farfar med fika, och gissa om han blev chockad när jag står utanför dörren.. (: Skoj!
Vi fikade, for ut till kyrkogården, handlade och käkade lunch. Sen skulle jag ner på stan och hinna träffa Therese en liten sväng innan jag hade en sen lunch inbokad med Lina. Jag och Lina satt på Unico riktigt länge och gick igenom helgen som var.. Mycket som hänt som man inte märkt (:

Efter dejten med Lina gick jag hemmåt med lite ångest över att behöva spendera en kväll i Uppsala ensam. Men precis när jag kommit in i min lägenhet så ringer Carro och undrar om jag vill ha besök, så självklart tackade jag JA! Carro och hennes kompis kom över och vi tryckte i oss en semla och massa godis. Mysigt avslut på tisdagen (:

Onsdagen spenderades mesta dels i affärer. Lite shopping blev det också. En skinnjacka, som jag för övrigt har lämnat tillbaka för en annan..(: en tunika, en jeanskjol och en hängselkjol, som jag upptäckt inte alls var min modell.. ): Så det blir väl att lämna tillbaka den på Lindex i morgon kanske..?

Inga planer för helgen, får väl se om det blir Mora eller Stockholm?! Båtmässan hägrar ju för Sebastian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0