Pysseldag

Idag har jag som ni kanske märkt en riktig pysseldag med mig själv.
Började dagen med att gå ut på en morgonpromenad, som alla andra dagar. Sedan blev det en riktigt god smoothie till frukost, med hallon, banan och blåbär. Sedan satte jag mig för att fixa iordning ett helt nytt spinningpass, och se så bra det blev:

Cascada - Ready for love
Gnarls Barkley - Crazy
Måns Zelmerlöw - Cara Mia
David Guetta - Love don´t let me go
The Ark - The Worrying Kind
Andreas Johnsson - A little bit of love
The Pussycat Dolls - Hot stuff
Bob Sinclar - Rock this party
September - Cry for you
Akon feat. Eminem - Smack that
BWO - Chariots of fire
Lucas Prata - I think I´m falling in love
? - Kickin it loud
Kate Ryan - Desenchantee

Detta kommer bli ett riktigt roligt spinningpass, iallafall tycker jag det. Och jag tycker att det kan vara viktigt att instruktören tycker att passet är roligt, för det märks så väl. Vi får väl se vad de som kommer på mitt pass tycker.(:

Tänkte nu att jag skull epilera mina ben, sola, duscha, skrubba och smörja in mig.. En riktig pysseldag med andra ord. Senare ikväll ska pappa bjuda på restaurang, smarrigt värre kan jag lova. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0