Sjuk

I natt vaknade jag av en smäll.. Det var min klädhängare som rasade rätt in i min spegel. Skit läskigt!
Efter det kunde jag ju såklart inte somna om. Inte nog med att jag var rädd föratt somna så fick jag tokont i magen. Massa kramper och de höll fortfarande i sig när jag vaknade, typ 5 timmar senare, men då hade även illamående tillkommit. Men jag lyckades palra mig ut på promenad i allafall, men fick inte i mig någon frukost..Gick till jobbet och försökte glömma bort att jag mådde så otroligt illa. Efter 1,5 timme så höll jag på och dö. Särskillt när jag stod i kassan.. Så jag beslöt mig för att gå hem. Sov några timmar när jag kom hem. När jag sedan vaknade, av att Seb ringde och väckte mig, så mådde jag betydligt bättre. Förutom att jag frös som en tok. Detvisade sig då att jag hade över 39° feber.. Typiskt! Men jag har iallafall beslutat mig för att jobba imorron. Om inte illamåendet kommer tillbaka eller jag har skyhög feber imorgon. Men jag är nog frisk, så mycket som jag har sovit idag.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0