Usch vilken dag

När jag slog upp mina grön-bruna i morse och kikade ut så var det enda jag såg en massa snö. Jag som har varit så himla nöjd över att det har varit varmt och skönt och jag har kunnat använda min nya skinnjacka. Men nu är det väl lika bra att ta på sig dunjackan igen.. ): Är less på snö! Om den inte kan komma när det SKA vara vinter (läs december - mars) så behöver den inte komma alls. Det är ju snart april och ett faktum är att så fort Vasaloppet är över så SKA snön smälta bort, så är det bara.

Måste bara tacka min lilla mamma för att hon har registrerat sig på gratisgenerationen så att jag ska kunna få en mobil. Alla ni som regestrerar er, kom ihåg att ni måste samla ihop ett poäng annars är det inte giltigt...

Nu blir det strax en vända ner på gymmet för att köra lite styrka.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0