Utmaning

Har blivit tagen av Emmy

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är så otroligt rädd för ormar att jag inte ens kan se dem på tv eller på bild. Om jag råkar se en orm på tv eller i någon tidning mår jag illa. Helt sjukt jag vet. Det börjar även klia på hela kroppen, förstår inte varför?

2. När jag var liten så var jag helt besatt av mat. Av ALL slags mat. Mina föräldrar fick lov att gömma maten så fort de hade lagt fram på min tallrik. Jag kan tillägga att jag var värsta tjockisen ända tills jag var sex - sju år och jag började simma.
 
3. När jag gick i femman så fick jag ett kärleksbrev att en kille som jag hatade. Jag blev så arg när jag fått det att jag brände upp det på en gång och när han senare frågade mig om jag hade fått det så svarade jag nej.

4. Jag har aldrig kunnat sova i en bil i typ hela mitt liv, men när jag åker med Sebastian så tar det cirka fem minuter sen så sover jag som en stock. Poor darling!(:

5. Det finns en himla massa saker som jag är otroligt svag för. Nagellack, väskor, romantiska komedier (som jag helst lever mig in i lite för mycket) är några utav dessa onödiga saker.

6. Jag är något av en expert på att tappa bort och glömma saker. Jag vet inte hur många gånger jag har tappat bort nyckeln hem tex. Som tur är har det inte hänt på många år nu. Men jag kan glömma saker överallt. På bussar, tåg, flyg.. Nu senast glömde jag ju min Ipod på gymmet. Jag säger då att är tur att jag just nu bor på ett så litet ställe där alla i stort sett känner alla. (:

Jag utmanar: Carro, Mikaela, Anna, Swica, Tess, Petra.

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej!!!
Vad kul att du hittade mig!
Nu har ju jag även hittat dig :)
Hur är det med dig?
Med mig är allt bra. Sitter och segar framför datorn idag.
Nu kommer vi ju ses på bloggarna, va kul.
Hälsa mamma från mig.
Kram Malena

2007-03-18 @ 17:23:06
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0