Gissa vad jag gör idag!?

Såklart sitter jag här och försöker arbeta med mitt examens arbete. Och faktiskt så går det ganska bra.. (: Jag börjar komma igång nu och det känns riktigt skönt kan jag lova. Men det lär väl inte flyta på såhär bra så mycket längre till. Jag önskar att jag bara hade kunnat knäppa med fingrarna så hade det varit klart. Men nej då, så enkelt är det ju såklart inte.. Tyvärr!
Jag hade kunnat ge hur mycket som helst för att få det överstökat. Men karaktären är ju inte den bästa så jag har ju bara mig själv att skylla.

Snart ska jag iväg och äta lunch med Anna, eller snart var kanske att ta i. Men om 1 timme och 45 minuter, sen MÅSTE jag hem och sätta mig här igen för att försöka komma någon vart med arbetet. Imorgon ska vi åka till Uppsala och då vet jag ju att det inte kommer bli så mycket gjort. Vi ska ner och mysa med farfar och pyssla om honom. Är årsdagen sedan farmor gick bort.
Miss her so much!

Men det hinns ju med en massa shopping också. Det ser jag verkligen fram emot. Och så längtar jag såklart efter min lägenhet något enormt, eller min och lilebrors rättare sagt.. (:

Nej, kanske ska ta och fortsätta nu då, så jag hinner med lite till innan det blir dags för lunch.

Spinning ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0