Helgen som varit

Gårdagen var mycket trevlig.

Jobbade på dagen, 10-16.15. Hem för att vila och ladda inför kvällens festligheter. Blev dock lite för mycket vila, när jag ringde Sara vid 17.30 och frågade när vi skulle ses, visade det sig att de var på väg för att hämta mig.. S: Så jag fick lov att välja kläder till mig i ilfart, men det blev ganska okej. Resten fixade jag i Vinäs.
I Vinäs var matlagningen i full gång. Oscar och Fredrik stod för den. Duktiga pojkar det där, för himla gott blev det.. (: Kvällen fortsatte med en massa skratt, dryck, studsmatta och prat. Hur trevligt som helst. Vid 23.30 åkte vi in till parken där det skulle kikas på Pumpbolaget, men det missade jag helt! De kan inte ha spelat så många låtar, för jag hörde bara en halv. Vid 01.30 lessnade jag ur och gick hem. Gissa om jag har sovit som en stock i natt?!
Trots att telefonen har gått varm..

Idag blev det en sväng till Leksand, med Sara, Hugo, Robin, Fredrik och Anders, för att besöka den omtalade medeltidsmarknaden. Ganska trevlig tillställning, men nästa år klarar jag mig nog utan den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0