Jag har varit orolig... (:

Läsar antalet har nu börjat stiga igen. Ett tag var det nere under 50/dag, men nu har det ökat desto mer. Ni är tillbaka och har inte svikit mig.. (: Skoj!

Är nu på jobbet och har en liten rast. Idag har jag haft fullt upp. Skönt det, då går dagen så himla fort. I like!

Jag och Jenny hann med 45 minuters promenad imorse vid 6.30. Bra jobbat va!? Detta trots att jag var hos henne och hjälpte henne med håret igår till 23.30. Så jag har inte sovit så mycket som jag borde.

Ikväll kommer favoriten hem, jag hoppas bara att han kan ta sig tid till att umgås lite med mig. För det förtjänar jag.. Enligt mig själv iallafall.. (:

Bara 1 timme och 40 minuter kvar tills jag ska gå hem för dagen nu. `

Nej, nu är rasten slut och kläderna börjar skrika efter att jag ska ta hand om dem.. Har en massa jag måste hinna med innan 15.40 då jag ska visa Lotta en massa på Intranätet. Bäst att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Emmy

KLart vi inte sviker dig!!! Alltid lika roligt at läsa vad du har för dig på dagarna! Puss!

2007-05-05 @ 10:33:10
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Birran

Håller med om det där med läsarsiffror, det går verkigen upp och ned! Men jag brukar allt läsa din blogg:) Må gott!

2007-05-06 @ 22:11:33
URL: http://bh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0