Längtar till fredag

På fredag kommer min favorit hem igen. Det är så otroligt trist att han ska vara borta från mig så himla mycket. Jag hade önskat att jag hade haft tid att vara med honom i England i stället för att bara vara här hemma och ha tråkigt i lilla Mora, men men.. Jag har ju inte så stort val eftersom jag jobbar.

Måste bara tala om att jag är så otrooligt lycklig för Carolines skull... Det förtjänar du gumman. (:

Imorgon är jag ledig och hade tänkt att träffa Sara och Hugo en sväng, vi får väl se hur det blir med det. Har ju faktiskt en sak till lilla goa Hugo.

Sen blir det bara jobb torsdag, fredag och lördag. På torsdag är det även spinning och på lördag ska jag iväg på 3 års kalas efter jobbet. Emil fyller ju år och blir stora grabben... Längesen jag såg dem nu. Skoj skoj!

Lär ta tag i det här med träning också, men har så dålig karaktär.. Kanske ska följa med Jenny till gymmet vid lunchtid imorgon och köra Body Pump®?!

Jaja, det återstår att se. Nu är jag trött och sliten och tänker krypa ner i min underbart sköna säng.. (:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker absolut att du ska hänga med... :) Puss ses imorn..

2007-05-02 @ 00:01:41
Postat av: Caroline

Tack, du är en riktig vän.
Glad att du finns!
Och klart du ska med jenny på pumpen ; )
hörs senare.
Puss!

2007-05-02 @ 07:59:04
URL: http://cjmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0