Lycklig

Sitter och tittar på min favorit när han ligger och sover, jag blir alldeles varm inombords.. (:

Ikväll ska vi på bio, det blir Se upp för dårarna. Jag tror att den är himla rolig. Dåligt att vi inte har sett den tidigare, t o m farfar har sett den ju. Vi måste ta oss i kragen och bli lite bättre på att uppdatera oss. .(:

Imorgon är vi helt lediga. Vi ska bara gå på stan och mysa. Härligt!

Glömde ju berätta att vi är i Uppsala och jag ska vara här tills på torsdag, men Seb drar redan på tisdag..):

Jag har shoppat en massa (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh va mys, hoppas ni har haft det riktigt underbart :) *puss*

2007-05-14 @ 20:38:14
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0