Ojojoj...

Idag är jag helt imponerad av mig själv... Jag har lyckats bli klar 45 minuter innan jag ska gå till jobbet. Eller nej, nu ljög jag. Helt klar är jag inte, den klänningen jag skulle ha på mig hade gått sönder så jag måste fixa en ny innan jag börjar jobba idag. Vill ju verkligen ha den.

Jag har denna vecka lyckats med att inte äta något godis alls! Men idag och imorgon får jag..(; Det är ju trots allt helg..

Jaha, och vad kommer då hända denna helg? Jo, idag ska jag först och främst jobba 9.45-17.00. Efter det blir det en tripp till bolaget för att införskaffa lite material till morgondagen. Sen ska jag hem och boka flyg till Rom för mig och Åsa. Det ska bli så himal skönt att bojkotta den svenska midsommaren och dra till Italien istället.
Midsommar är överskattat! När resan väl är bokad så har jag inga fler planer. (Förutom att äta godis då..(: ) Jag hoppas på att få träffa min favoritkille sen, men det vet man aldrig hur det blir..

Imorgon är det också jobb (6:e dagen denna vecka!), 10-16.15. Sen bär det av hem för att ladda inför kvällens grillning i Vinäs och parken efter det. Vi får väl se hur det blir. Jag känner på mig att det kommer bli grymt skoj!(:

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åhh, Rom lät inte helt fel! Ni kommer säkert få en toppentripp! Puss!

2007-05-25 @ 09:59:13
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0