Rapport från helgen

Fredagen blev otroligt lugn, då jag jobbade till 18.15. Efter det kom min handledare hit för att gå igenom mitt examensjobb. Fick lite saker hon tyckte jag skulle ändra på. Somnade sent utan att veta direkt varför...?

Lördagen startade tidigt, då jag skulle hinna med att uträtta en del ärenden innan jag började jobba, vid 11. Hann med att reklamera ett halsband på Ur&Penn + shoppa ett par nya pärlörhängen. In på bolaget för att investera i lite god dricka till kvällen och sedan bort till jobbet för att prova en klänning jag var väldigt sugen på. Klänningen var såklart väldigt fin och jag fick lov att köpa den. Sen så flöt dagen på ganska bra, iallafall fram till 15, då det i stort sett blev helt tomt i butiken, men vi hade ändå en timme kvar att jobba.
När jag väl kom ifrån butiken mötte jag upp Jenny, och hon följde med mig hem för att välja ut kläder till kvällen. Ett ganska tidsfördrivande problem, om ni frågar mina vänner. .(: Tillslut beslöt jag mig iallafall för att ta den silverfärgade klänning jag köpt tidigare på dagen. Vidare till Jenny för att äta middag, smarrigt värre blev det(: Sen blev jag ju sådär lagomt seg, som jag alltid är när det vankas utgång. Tillslut så började jag fixa iordning mig och sen dök Jonas upp. Vi satt på balkongen hela kvällen och bara skrattade åt all människor som gick förbi nedanför. Vid 00 drog vi ner till stugan, där vi stötte på Martin och Fredrik som alltid är lika roliga. Finns inga människor jag skrattar så mycket med som med dem. Blev lite dansande med Ida och Mikaela också.
Efter stugan så satte vi oss utanför Jenny och fortsatte skratta - tack för det killar!(: Vidare hem till Fredrik, där vi stannade till 5-tiden imorse.
Gissa vem som har varit seg idag!?
Men kan lova att detta var den roligaste utgången på bra länge. 

Idag har jag och Jenny ätit lunch och bara gått igenom gårdagen. Middag hos mormor och Bingolotto med Jenny.
Dags att krypa till kojs nu kanske(:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en supertrevlig helg... Måste göras om mycket snart. :) puss

2007-05-21 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0