Regnig måndag

Soft dag idag... Försökte sova ut lite, eftersom jag inte sov mycket i natt. Vid 12 gick jag ner på stan för att ta en lunch med Ajdo. Blev en fetaost-paj. Inte allt för gott, men helt okej! Efter lunchen bar det av till Fredrik för att titta på när de skulle äta. Typiskt att jag skulle vara så himla mätt.. (: Men men, lekte lite med Hugo istället och fick såklart skratta en hel del. Presic som det brukar vara där(: Blev så himla trött efter ett tag att jag la mig och vila lite. Skulle jag inte ha gjort, för när Sara sen ville ha med mig till huset var jag helt slut. Men jag var snäll och följde med ändå. Hon har fått det himla fint i de rum som är tapetserade nu. Det kommer bli bra det där. (: Mycket grillning i sommar där hoppas jag!(:

Nu tar jag bara det lite lugnt och laddar för inventering ikväll. Skoj skoj. Kosmetikavdelningen.. Men det blir nog en massa skratt iallafall. Det behövs!(:

Skola imorgon. Opponering för en del. Jag är opponent till Åsa, så vi får väl se hur det kommer gå..(: Efter skolan lär jag förbereda mig inför min opponering på onsdag. Lär väl bli att sätta ihop något i Powerpoint eller så. Tråkigt som fan, men ändå(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0