Riktigt grymt

Har haft en riktigt trevlig kväll med Therese.
Vi har ätit gott och druckit gott..(:
Plus snackat en massa skit.
Så skoj att ses när man inte setts på så länge.
Trist bara att vi inte ses oftare.
Men det blir det ändring på till hösten när jag flyttar ner igen(:

Följde med Therese en bit när hon skulle bege sig hemmåt.
När jag hade vänt, efter cirka 300 m så hör jag någonting som klapprar mot asfalten, och tänker att det är en cyklist med dubbdäck.
Men döm av min förvåning när jag vänder mig om och får se två grävlingar komma galopperande mot körriktningen, i en varsin fil.
Höll på att dö av skräck, då grävlingar kan vara väldigt farliga. /:
Ännu läskigare blev det när de bytter fil till den på min sida och springer sedan framför mig in på gården jag gårförbi och sedan vidare in på min gata.
Jag vågade knappt svänga in efter dem, men det var så kallt så jag gjorde det ändå.
Jag ville ju inte frysa ihjäl.
Grävlinga kan ju som sagt vara väldigt farliga och ska tydligen bita tils det knakar, så det var därför jag var så skraj. Jag har varken tid eller lust att bli biten i benet och vara sjukskriven.(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0