Stresig onsdag

"Godmorgon världen, vilken underbar dag..."

Solen skiner, det är varm och skönt och jag hade inga som helst problem att vakna.
Kan det bli så mycket bättre?!

Idag har jag lite fullt upp.
Jag ska städa trapphuset, eftersom det är min månad.
Packa alla mina saker, inför hemfärd senare idag.
Äta lunch med farfar.
Åka hem.
Jag räknar även stark med att lyckas skriva väldigt mycket på mitt examensarbete, jag måste bli klar nu. Sista dagen jag har på mig är imorgon.. Eller söndag egentligen, men eftersom jag räknar med utgång på lördag så orkar jag nog inte sitta och skriva på söndag. Så det vore himla skönt om jag kunde bli klar idag!
Men det ska bli himla skönt när jag är klar. Då måste jag bara förbereda mig för opponeringen och redovisningenav praktiken, som för övrigt är på måndag.

Kanske ska sätta fart nu och städa så jag hinner med det tåg jag räknat med, vid 14.20.
 Skönt att komma hem i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0