Studentbal

Idag hålls den årliga studentbalen i Mora Parken. Jag får rysningar bara jag tänker på det.. Visst var det skoj, men inte sådär super roligt som jag hade trott. Allt var jätteskoj tills vi kom in på parken och skulle äta. Sen ballade kvällen ur, tycker jag! det slutade med att jag gick hela vägen hem. Helt själv och i höga klackar. Inte nog med det, det var iskallt ute också... Men visst var det skoj att få känna sig så fin en dag också. Var otroligt nöjd med min klänning.
Har försökt leta fram ett kort från balen, men utan resultat. Kan i och för sig bero på att jag sitter vid päronens dator och den är ganska ny... Men men, ska ta och kika i min dator vid tillfälle.

Nej, nu ska jag ta och boka en resa till mig och Åsa. För vi ska åka till ROM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0