Tillägnat alla Borlängebor

Jag har tagit reda på att den största delen läsare jag har här på min blogg är borlängebor. Lite skumt tycker jag, då vad jag vet inte känner någon som bor i Borlänge..(: Men det känns ju trevligt. Jag har fler läsare i Borlänge än i Mora... Hahaha.. Tufft!
Jag är ju aldrig ens i Borlänge, förutom någon gång i kvartalet när jag besöker kupolen. Åker inte ens förbi där när jag ska neröver, åker alltid via Falun! I och för sig så åkte jag ju via Borlänge igår, med tåget. Kanske är någoon som jag brukar åka tåg med som läser detta?!

Jaja, nog om Borlänge..

Idag är det en ren pluggdag. Jag har suttit här framför datorn sedan jag vaknade. Tog i och för sig en skön sovmorgon. Var så sliten sen igår. Blev lite vin och så hos Jenny. Känns i huvudet idag kan jag lova.
Tips: Drick inte rödvin om du redan har ont i huvudet! Det lärde jag mig igår, har aldrig haft så ont i huvudet som idag tror jag.. Drygt att jag får lov att sitta framför datorn hela dagen också. /:

Kommentarer
Postat av: Elin

Mäh vart ser du sånt där?! :P

2007-05-17 @ 12:58:54
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha.. attans att huvudvärken inte blev bättre.. min blev bättre av vinet den :P Men tack för en supermysig kväll.. pussis

2007-05-17 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0