Vad är det för dag egentligen?

Känner mig helt vilse, vad är det för dag? Jag vet ju att det är onsdag, men ändå måndag. Och snart helg..?

Nyss hemkommen från en morgonpromenad med Jenny! Himla skönt att promenera i det vackra vädret.. Blir så lycklig av det.

Idag blir det som sagt dejt med Sara och Hugo. Lunch antagligen.. (:

Börjar lite smått få ångest över mitt examensarbete. Det börjar ju närma sig. Bara 19 dagar kvar och 19 sidor ska skrivas.. \: Men men, bara jag tar mig tid så kommer det nog att gå bra, hoppas jag.

Dags att hoppa in i duschen nu kanske och sedan ska jag försöka hinna skriva lite på exjobbet innan jag ska äta lunch.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0