ÅÅÅÅHHHHHH

Jag blir så himla less.. Detta dygn började med att jag vaknade vid 3 och kunde inte somna om. Låg vaken ett tag och funderade på allt mellan himmel och jord. Lyckades till slut bli trött och somna om, men vad hade jag för det? Vid 5 fick jag ett sms av Seb, där han skrev att han hoppasdes att jag sov gott. Just då tänkte jag:"Ja, fram till nu!", men tack och lov så hade jag inga stora problem att somna om igen. Vid 9:30 bestämde jag mig till slut för att gå upp. Hittade godispåsen från igår, och idag var det mycket godare, så nu har jag snart ätit upp allt. Gissa om jag mår ialla. Skulle ha ätit lite frukost kanske?! Inte nog med detta, tv 3 fungerar inte och jag som skulle se på Våra bästa år...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej sötnos! Har länkat till din blogg då jag skrev om dig. Hoppas det gick bra! Kram

2007-11-19 @ 13:00:15
URL: http://karinsreallife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0