Äntligen!

Gissa vem som tog en ordentlig sovmorgon idag då?!
Jo, Isabel!(:
Det var helt underbart att få sova ända till kl. 09:50, gick upp och ställde mig på mammas crosstrainer i 20 minuter, samtidigt som jag kikade på Våra bästa år. En snabb dusch och sen bar det av ner till mammaLindex. Hann med att kika på lite nytt och springa bankärenden åt henne. Himla snällt va!?(;

Träffade sen Sophie en sväng och följde med henne när hon skulle äta. Fick även träffa kusin Niclas, Victoria, Micke och Jenny, som också var på Helmers. Sara kom också förbi och även Ajdo. Så jag har nog i stort sett hunnit träffa alla mina små goa vänner, inte riktigt kanske, men ändå.
Jag, Sara och Ajdo gick på en liten shopping tur och sen blev det mat på Venezia. Smarrigt värre. Några timmars skvaller och sen var vi klara där..(:

Nu kallar familjen och middag.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0